Henvendelse vedr. P-billet eller betalingsautomat
Henvendelse vedr. P-billet eller betalingsautomat
Har du spørgsmål til en af følgende ting, kan du henvende dig via formularen herunder:
- Et beløb trukket af APCOA PARKING på din konto
- Spørgsmål til automat
- Spørgsmål til P-billet
- Glemt at tjekke ud via automaten
Drejer din henvendelse sig i stedet om en faktura eller et kontrolgebyr, beder vi dig i stedet oprette en henvendelse via boksene Faktura eller Kontrolgebyr her på siden.
For at vi kan behandle din henvendelse hurtigst muligt, er det nødvendigt, at du udfylder så mange felter som muligt. Manglende eller forkerte oplysninger kan forlænge behandlingstiden.
BEMÆRK: Der er ikke mulighed for refusion, hvis beløbet er kr. 30,00 eller mindre, grundet administrative omkostninger. Gælder dog ikke dokumenterbare system- og/eller betalingsautomatfejl.
Faktura?
Har du spørgsmål til en faktura, beder vi dig i stedet henvende dig ved at klikke herunder. Faktura starter med 100 og består af i alt elleve cifre.
Kontrolgebyr?
Har du spørgsmål til et kontrolgebyr, beder vi dig i stedet oprette en henvendelse på linket herunder. Løbenummeret starter på 9 og består i alt af otte cifre.